Visste ni...

Att jag vill - åka till New York
Att jag lyssnar mest på - 
Att jag pratar - med döda saker. Tex. när jag kör bil kan jag prata med bilen eller om jag skär i fisk så kan jag prata med den 
Att jag inte gillar - När folk inte svarar på sms eller samtal  
Att jag gillar att - Sjunga falskt 
Att jag alltid kommer att - ställa upp för mina vänner 
Att sist jag grät var - länge sen 
Att min mobiltelefon är - ROSA! :D 
Att när jag vaknar på morgonen - planerar jag hur länge jag kan snooza.  
Att innan jag går och lägger mig - Ligger jag och tänker för mycket 
Att idag har jag - varit i skolan och sovit 
Att jag just nu tänker på - om jag ska skicka sms till babe eller inte
Att i morgon kväll ska jag - träffa Julia? ;)
Att i morgon kommer jag - skriva slutprov i drycker 
Att jag hoppas - att provet går bra och att babe blir min :) 
Att jag verkligen vill - att 2010 är mitt år (Vilket det känns som hittills)

Tack Tobias för listan

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Cover Boy

Åh, jag vill också till New York. Har du vart i USA någon gång?

2010-01-11 @ 22:46:15
URL: http://hausofme.blogg.se/
Postat av: Bögen från Dalarna

Roliga listor! Och din header riktigt snygg. =)

2010-01-13 @ 19:35:22
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0