Vila i frid<3

Idag har de gått 4 år sen min älskade mormor gick bort i alzheimers, en sjukdom hon hade i ca 8 år. En sjukdom som tog ifrån mig en av mina närmsta släktingar.
Jag orkar inte ens skriva om det här. Det är 6 år sen jag träffade henne sist. Sjukdomen gjorde så hon inte var den mormor jag kände sista åren hon va vid livet. Det var ett val jag gjorde då jag ville ha dom goda minnena kvar. Sista gången jag såg henne kände jag inte igen henne och hon kände inte igen mig.
Det är svårt som 12-åring att förstå den här sjukdomen, det är en jobbig och hård sjukdom som jag hoppas man i framtiden kan hitta ett bodemedel mot.


Har tänt ett ljus för min mormor. Vila i frid min ängel! <3

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: ARMIN

Väldigt fint ljus. RIP.

2010-01-26 @ 20:38:05
URL: http://youandmeandeveryoneweknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0