Upptagen flicka

Fick skäll av Julia för jag inte hade skrivit på hela dagen så den här är till henne ;)

Har hunnit varit nere på teatern och fixat lite med Jenny inför premiären. Drog hem tidigare ifall jag skulle dra iväg. Men de blev inte av, finns en bra anledning varför. Haha, har med Grabben att göra.
Vill hålla honom utanför en stund till. Om jag någonsin berättar om honom... Vi får se vad som händer hörni. ;) Glad gör han mig iaf, varenda dag :)

Kvällen blir också lugn, har hundarna imorrn så de är bara upp och gå ut på långpromenad när man vaknar. Dock är de otroligt skönt att börja dagen med en härlig promenad.
Nej, nu måste jag ha i mig nåt att äta ;)


Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0