Fredag

Förlåt för dålig uppdatering, men de har varit mycket nu :)

Igår åkte jag till babe på morgonen. Vi låg och kollade film innan jag åkte till skolan och hade kvällsservering. Den gick riktigt bra :) Är nöjd med allas insats.
Efter skolan gick jag, Linda och Victoria och solade... Hmm, idag är jag RÖD. För första gången har jag bränt mig och de är inte lite. Kan knappt sitta och de svider att ha kläder. Fy fan. Nästa gång ska jag ha stark solskyddsfaktor!
Idag va de öppet hus i skolan, ganska mycket folk som kom. Efter skolan va de hem, fixa och sen så teatern.
Nu ska jag lägga mig och sova, är helt slut och halsen är helt körd efter en halv vecka i skolan.

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0