24 hours...

Om ett dygn står Ekman på en scen och svettas. Står och pillar med det sista när de gäller sin rätt. Domarna kollar, provar och kommer bli kära. Jag lovar er de. För i år är de Ekmans år. Jag kommer inte kunna se finalen, men jag kommer hålla alla tummar att kökschefen på min föredetta praktikplats kammar hem första platsen i år.
Förra året kom han hem med silver då Viktor Westerlind, som också jobbar på F12, vann.

Så imorrn är det dags för Viktor att lämna över kronan till sin chef!


Årets kock 2009


Årets kock 2010?

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Muffinsmartin

Den är grymt stilig :D

2010-01-27 @ 20:37:58
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0