Fredag

Gårdagen va grym! Förutom att min vän inte hann ses och fika, men jag shoppade istället ;) Blev en tröja, ett halsband och underkläder.
Sen åkte jag mot frihamnen och mötte Lollo och Linda. Vi gick tillsammans till studion och va först på plats. Vi träffade Swartling och tog en bild med honom.
Inspelningen va rolig, programet va riktigt spännande. Bra koncept! Kändisar i lag med varsin vän som lagar mat på tid. Bestämt tema och några huvudingredienser.
Efter fick pratade jag lite med Mange Smith och han ställde upp på bild.


Linda, Swartling, jag och Lollo


Jag och Mange kör på snygga poser ;)

Idag har jag först haft lektion, sen övat till tävlingen som är på onsdag samt hjälpt ettorna.

Nu blir de att åka till teatern och sminka, jag kör allting helt själv!

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0