Bästa vän<3

Jag måste bara skriva ett inlägg om min bästa vän Jenny, henne kan man alltid räkna med.
Det finns inga ord som någonsin kan beskriva hur mycket du betyder för mig gumman, ibland känns de som att du lyfter upp mig. När jag mår som sämst är du där.
Igår insåg jag vilken fantastisk människa du är (Visste att du va underbar, men de här slog allt!). Tårarna bara rann och jag visste inte vad jag skulle göra. Efter 1,5 timme på telefon med dig så hade jag samlat mig och mådde mycket bättre. Allt tack vare dig.
Skulle kunna skriva en hel bok om hur mycket du betyder för mig, men de finns en låttext som kan beskriva de bättre

Did you ever know that you're my hero
And everything I would like to be
I can fly higher than an eagle
you are the wind beneath my wings


Du betyder allt för mig!!


Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Jenny

Naaw, gumman! Du är helt fantastisk! Jag kommer alltid finnas här för dig. Du och jag älskade vän! <3<3

2010-02-09 @ 18:40:49
URL: http://itsallornothing.blogg.se/
Postat av: Linn-Lay

Hej :D

kikade in och tänkte passa på att önska dig en god kväll:D

2010-02-09 @ 21:38:07
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0