A trip down memoryline

Sitter och lyssnar på HIM nu, det får mig att tänka tillbaka till när jag va "alternativ".
Håret va kortklippt med en lång lugg. I öronen spelades HIM, BFMV etc.. Jag målade ögonen svart och håret va i samma färg (Ibland med inslag av rosa, rött eller lila)
Alla kläder skulle vara svarta och man va så svår. Idag är jag lite mer åt motsatta hållet, jag ler och skrattar. Njuter av varje dag. Kläderna försöker jag ha lite mer färg på. En fet rosa ring är min favorit accessoar och mina barbieskor är mitt favoritplagg.
En sak har dock inte förändrats: Vänner och familj är det viktigaste i mitt liv. Det är dom som får mitt liv att vara så underbart!


Då (Jag till vänster och Malin till höger)


Och nu.

Lite skillnad va?

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0