Måndag

Igår kom jag hem sent så jag gick direkt och la mig, men somnade inte förns halv 12 för Han skrev sms. :)
Vi hade jättetrevligt, satt med hans kompis och snackade skit i timmar. Känndes som minuter. I veckan ska vi ses igen.

Idag va de skola, efter skolan gick jag och Fanny till ungdomsmottagningen för att fixa en sak (Nej, inget som har med sjukdomar att göra) och idag är de klamydiamåndag. Då va de ett killgäng i ungefär vår ålder som skulle testa sig. Rätt nervösa verkade dom vara ;) "Eeeh, är de sån där måndag?...hehe"
Efter UM körde vi en kvart på solarium, nu känner jag mig brun och fräsch igen!

Dags för middag och sen Obscenmöte!! :)

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: fanny

haha eh det är väl sån där måndag idag? bästa alltså=P

2009-09-15 @ 18:03:09
URL: http://finallyapril.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0