God morgon

Orkade inte skriva igår, hade inte så mycket att säga. Städade och fixade istället.
Nu ligger jag i sängen och kollar på MTV, finns inget på tv vid den här tiden. Har sovit jättedåligt inatt för min mage har varit knas och gjort ont så jag blir hemma idag... Jag hatar att missa skola, får världens ångest fast jag är jättesjuk och verkligen inte kan gå. Men man måste tänka på sin hälsa och nu sa min kropp att jag behöver vila, så det blir kvalitetstid med hundarna.

Ska ta en dusch nu så kanske jag piggnar till.


Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Anonym

Hoppas du får en riktigt bra vecka sötnos! =)

2009-09-22 @ 16:02:46
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0