Söndag

Hej och hå! Har precis varit ute och kört lite bil. Va nära på att vara med om en krock också. En bil körde in rätt framför mig trots att jag har förkörsrätt. När vi hade kommit iväg från allt kaos som va på den vägen och är på rakstrecka så brister jag ut i gråt. Va i sån chock. Låter jättetöntigt, men när man precis har börjat köra och nåt sånt händer är de inte kul alls! Usch! Men jag samlade mig och fortsatte köra.
En grej jag stör mig på är att alla har så bråttom. Jag kör i 90 på 90-vägar och alla ska köra om mig. Hallå? Ingen som kan hålla hastigheten eller?

Körde till täby och hittade ett par skor till serveringen. Helsvarta Rebook classic. Jag älskar Rebook, dom har så sköna skor! Nu har jag både vita och svarta :)

Nu ska jag ta ut Flem och Flem (Hundarna) på en promenad, sen damsuga rummet innan Grey's reprisen (Jobbade i onsdags så jag missade den då)

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0