Lördag

Yes, dålig bloggning. Har haft bättre saker för mig! ;) Som att prata med snygg (Kanske de nya smeknamnet på han? ;) ) och varit på IKEA.
IKEA blev det med mor och far. Jag kom hem tomhänt, medans min far kom hem med massor av saker till sitt fina biblotek. Han har verkligen gjort de snyggt där och snyggare lär de bli när allt är klart!

Ikväll blir de tidigt i säng! Så man kan sen komma i säng på söndag, och sen upp på måndag för skola igen. Tur att man inte behöver vara sminkad för jag kommer inte kunna kliva upp innan 7! Har gått upp tidigast 8 senaste veckorna. Den där timman gör mycket!

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Jenny

Huur kan man komma tomhänt från ikea!? Går det verkligen ? :O

2009-10-31 @ 20:21:04
URL: http://itsallornothing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0