Hemma igen!

Sådär, va klar på drygt en halvtimme. Först prata med läkaren om mediciner och sen fick jag ta ett blodprov. Hon tyckte inte jag behövde ta de, men sa att det är bra att ha de på papper.
Men nu är det iaf säkert: Jag tål inte lök. Absolut ingenting, inte i mat eller i pulverform. Men det är som de är, jag lär mig laga mat på nytt sätt och äter bättre än vad jag gjorde innan. Får se allting från den ljusa sidan!

Köpte med mig engelska cosmo och en witamin well, så nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite :)

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Vincent

Skönt att få veta att du inte tål det iaf!

Det går ju att laga massa god mat utan lök :)

2009-10-28 @ 12:53:23
URL: http://vincentdarling.blogg.se/
Postat av: Vincent

Sv: Ja iofs det är jobbigt utan buljong också.. :/

Men du fixar det :)

2009-10-28 @ 13:06:25
URL: http://vincentdarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0