Fredag

Min dag började med lätt panik. Igår fick jag en allergisk reaktion, men jag har ju mina mediciner som jag tog sen va de lugnt. Imorse när jag vaknade hade dom bara blivit fler. Inte direkt kul att vakna av att man är svullen och röd :P
Så vi åkte ner till lättakuten nu på förmiddagen och jag fick ännu starkare tabletter som ska hjälpa. Vilken otur man har, blir sjuk under praktiken.. Men på måndag kör vi nya tag!
Idag blir de slappa hemma. Syster kanske kommer förbi och äter lunch... Om vi hittar på nån :P
Nu ska jag fortsätta tröstäta lite chips och spela Maffia wars (Nörd :D)

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Tobias

Vad gott, bjud på wrap!



Ska göra upp i november ;)

2009-10-02 @ 11:49:04
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

Okej nice, smakade precis grönt äpple och den var fan god :D

2009-10-02 @ 13:11:16
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0