Onsdag

Idag har vi lyckats få en gäst att börja gråta flera gånger. Oj, så dåliga vi är. Nej då, en stammis fyller 80 imorrn så vi hade fixat lite specialdag med egen meny för henne och sen sjöng vi "Ja må hon leva" till efterrätten, hon va jätteglad och rörd. Kul grej att göra, speciellt när man får den responsen.
Kom hem och la mig en stund, sov ingenting så jag kan somna ikväll. Igår tog de många timmar innan jag kunde somna.
Nu är de Biggest loser och så ska jag plugga lite tänkte jag. Så slipper man göra de hela helgen!

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Jenny

Va gulliga ni är då !



Jo, men precis :)

Okej, jo men typ samma här, dock kan jag inte på fredag, men lördag eller söndag så kan vi ju ses ? :D <3

2009-11-18 @ 21:13:24
URL: http://itsallornothing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0