Måndag

Dagen började bra, svullnaden från igår hade gått ner och jag mådde bra. Provet som jag hade på morgonen gick också bra. Sammhällskunskapen bestod av att kolla rättegångar och sen va de dags för lunch.
Efter lunchen va hela ansiktet svullet och halsen så min lärare körde snabbt ner mig till sjukhuset där jag direkt togs in på rum och gick före i alla köer som fanns. Fick adrenalin och så släppte de. Andningen är mycket bättre nu. Vilket är skönt, för det är läskigt att ha svårt att andas.
Men nu mår jag som sagt bättre och ska ta de lugnt ikväll och imorrn ska jag ta några tabletter som tar bort svullnaden ännu mer.

Nu ska jag lägga mig och vila lite framför tvn med ett glas juice.

Hur har din dag varit?

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0