Jag gillar min skola

Ibland (Finns alltid undantag) älskar jag min skola. Den är liten och man är mer en stor familj än en skola. Alla lärare känner en (Speciellt våra lärare i restaurangämnen som vi träffar varje dag) och vi skämtar friskt med varandra.
Igår va ett typiskt exempel på hur underbar min skola är. Jag och några tjejer i klassen satt med Stefan (Serveringsläraren) efter lunch och pratade. Sen kom Kenneth (Köksläraren) och satte sig.
Efter bara några minuter sitter vi och pratar mens och p-piller med dom. Haha, helt stört men det beskriver min skola rätt väl. Speciellt under resturanglektionerna då vi kan springa och dra sexskämt och annat kul.
Ibland känns det mer som ett dagis än ett gymnasium ;)


En av mina klasskamrater. Rebecca, vi har gått i samma klass eller paralellklass sen 3an!


Jag (Aldrig seriös på bilder)
Båda bilderna är från igår :)

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0