God natt!

Jag ska ta och lägga mig i sängen nu, kommer självklart kolla klart idol innan jag somnar. Trots allt socker jag tryckt i mig är jag jättetrött! Fast det jag gjorde ikväll tog mycket energi..

Jag vill ta tillbaka det jag sa, men ändå inte. Jag vet att det är bäst såhär, du kommer aldrig vara den person som jag hoppas. Inte mot mig iaf. Jag är bara en del av spelet. Om några år är jag ingenting för dig, fast jag va inte så mycket nu heller. Så många tårar jag gråtit för dig, så mycket skratt jag haft med dig. Allting är över nu och det känns tomt. Det kommer bli bättre, såren kommer läka med tiden. Jag hade nånstans ett hopp om att du skulle se mig för mig.
Mitt liv är bättre utan dig. Jag kommer må så mycket bättre nu, du förtjänade aldrig mig. Jag gav allt och du tog de. Du tog min tillit och förstörde den. Jag tänker inte säga att jag är ingenting utan dig, för det stämmer inte. Jag är allt utan dig. Jag är fri. Jag är fri från en person som trycker ner mig. En person som aldrig säger dom saker jag förtjänar att höra. Jag gjorde nåt jag inte trodde jag skulle fixa, allt tack vare mina vänner. Hon som alltid säger sanningen, att du inte är värd mig. Att du är ett svin och att jag måste klippa all kontakt med dig. Och han som är så stolt över mig nu. Snart kommer du inse att det är du som förlorade nåt och jag som vann nåt. Jag vann tillbaka mitt liv.

Ja, vad det handlar om vet bara dom som förtjänar att veta. Och jag kanske låter jävligt självsäker att jag förtjänar bättre, men alla förtjänar det bästa! Man förtjänar mer än nån som får en att må dåligt.

Nej, dags för sängen som dagt. Imorrn ska jag och mor till Täby och shoppa på förmiddagen sen upp till syster och fira svågern som fyller år idag (GRATTIS!!)
Sov så gott mina fina läsare! Och glöm aldrig att ni förtjänar det bästa!

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0