Crazy night

Oj oj, jag låg i soffan och mös för 10 timmar sen. Vem kan ana vad som kunde hända strax efter att jag skrev sist? Hade ju som sagt en allergisk reaktion på dagen och igår på kvällen känner jag mig helt skum i kroppen och kollar spegeln. Hela ansiktet är svullet och jag börjar få tungt att andas. Trots att min läkare under dagen sa att jag direkt ska in om det händer förnekar jag att jag är överdrivet sjuk och ringer vårdguiden för att fråga om jag får ta mer mediciner.
Det slutar med att 2 rara ambulansmän kommer och hämtar mig och kör mig till Astrid Lindgrens barnsjukhus.
Där tror dom att jag är riktigt sjuk och 2 sjuksystrar och en läkare står med adrenalin i högsta hugg. Men eftersom jag gick själv så fick jag hamna ute i korridoren (Vänterummet va fylld av svin). Efter några minuter fick jag komma in på ett rum och efter de gick det rätt fort. Dom tog mina värden för 100 gången och sen fick jag adrenalin och muskelavslappnande. Jag kom därifrån på ett par timmar.
Idag mår jag bättre, utslagen kommer vara kvar ett tag, men det stoppar inte mig från att åka på museum med min klass.

Nu måste jag hoppa i lite kläder och sen springa ut till bussen och möta Mathilda!

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Bella

Ha en bra Tisdag :) händer något kul? :D

2009-11-17 @ 13:26:40
URL: http://bellablogg.se
Postat av: Jenny

Ojjj då!

bra att du mår bättre gumman ! <33

2009-11-17 @ 16:45:36
URL: http://itsallornothing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0