16 och gravid.

Har precis kollat på ett av mina favoritprogram 16 and pregnent. I varje avsnitt får man följa en tjej från 4-5 månaden i graviditetet tills barnet är fött. Alla bråk, rykten och känslor visas. Tycker det är ett grymt program som visar hur det egentligen är att få barn när man är ung (Dock är de här i USA, så det är inte samma sak som i Sverige). Det är inte alltid en dans på rosor.

Såg programet med mamma och så började vi prata och jag sa hur jag ville ha de när jag fick barn.. Konversationen va som om jag va gravid (Vilket jag verkligen inte är!). Tänk så fel de kan bli.. Haha.

Jag tycker alla ska kolla på de här programet som går 19.10 varje söndag på MTV


Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0