Onsdag

Besöket hos doktorn gick toppenbra. ÄNTLIGEN en läkare som gör nåt åt problemet. Han sa att operera kommer han inte göra eftersom jag har överrörliga leder. Okej tänkte jag, vad ska göras då? Istället ska jag börja träna sjukgymnastik där, dom jobbar tillsammans. Så det är min läkare som bestämmer hur jag ska träna.
Förutom knän ska jag stabilisera alla andra leder. Känns bra, och så kommer jag ha kontaknt med honom så att allting fungerar.

Han ogillade mitt yrkesval, men det struntar jag faktiskt i. Nånting måste jag få ha kvar.
När jag kom hem fick jag lönespec för mina dagar jag jobbade i påskas. En liten extra peng nu på våren.
Och så fick vi körtillstånd och handledartillstånd. Så nu får jag köra bil!!!
Toppendag idag!

Nu ska jag stryka kläder till jobbet imorn.


Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0