Middag

Nu är jag såå mätt. Oj, vad gott det var!
Började med en jordgubb- och fläderdrink medans vi bestämde oss för vad vi skulle äta.
Apetitare va sniglar. Första gången jag åt de, det va inte alls så äckligt som jag trodde. Inget jag kommer äta varje dag, men flera gånger kommer det nog bli.
Varmrätt åt vi Wellington. Första gången för de me, mums!!
Blev lite underhållning när dom flamberade fasan i matsalen.
Efterrätt blev 3 mindre saker: Paj med mynta och jordgubbsgelé, rabarberpaj med vaniljsås och mousse.
Gott va det!

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Jen

hahah tack tack,, ska hitta ett bra kort som du kan sätta upp i skolan hahahha. Kram

2009-05-12 @ 22:29:10
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0