Tack!

Tack alla fina som har grattat mig! Sms, facebook, blogg och i verkligeheten. Ni är sååå söta!!!

Fick som sagt en parfym imorse. Så fick jag örhängen av en klasskamrat, överaskade mig verkligen och jag blev otroligt glad. Satte på mig dom direkt!
En av kockarna kom och grattade mig också, blev lite förvånad men väldigt glad.

Efter skolan åkte jag och pappa och gjorde synfältsgrej till körkortet, nu är jag på g att börja övningsköra. Körkortet om ett år har jag planerat. Lika bra att ta det direkt så behöver man inte oroa sig sen.

Ikväll ska vi fira mig med fläskfilé, potatisgratäng, getost och presenter ;)
Slänger upp bilder på allt sen!

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0