Home

10 över 6 lämnade jag lilla lägenheten och begav mig i spöregnet till hamnen (Tur att man satt i en bil)
En timme senare lämnade jag underbara Gotland. Båtresan va rätt lugn, blåste mycket och vågorna va stora.
Jag och mamma åt frukost sen somnade vi i varsin soffa med varsin hund. Skönt med cupé!
Vid lunchtid va vi hemma igen. Kasta i sig lunch innan vi åkte och köpte mat. Fanns inte mycket i kylen här.
Hem och fika med grannarna. Hem igen och sen upp till syster och Totte. Åter hem och fixa middag.
Nu ska jag lägga mig i min underbara säng med tända ljus och en kopp Sylves gröna.

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Annica

Du får skynda dig! De är snart slut. ;-)

2009-07-09 @ 19:34:54
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0