God morgon

Dagen ser ut att gå i lathetets tecken idag med. Jag och mamma glömde hadla en massa saker sist så vi ska fixa de.

Bråkade med A igår, fattar inte vad problemet va? Blir sur för mig för att jag sa ifrån när han sket i våra planer. Men men, inte min förlust. Vissa "vänner" klarar man sig bättre utan. Dom som aldrig hör av sig och bara utnyttjar en... Jag får sluta vara så snäll mot sånna ;)

Lyssnar på Salem al Fakirs "Roxy". Såå bra, lyssna på den! Se musikvideon också, riktigt rolig.

Nu ska jag fortsätta med mitt lilla pussel

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Jen

Jaha Hej då A är det enda jag har att säga. kram

2009-07-22 @ 18:38:21
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0