Don't mess with me

På väg hem från jobbet kommer det fram en man till mig, han frågar på engelska om jag va ensam. Ja, svarade jag. Då bjöd han med mig på drinkar. Låter inte farligt, men han och sättet han sa de på gjorde mig jätteskärrad. Jag skrek NO och halvt sprang iväg.
Ringde mamma i ren panik och stötte på polisen som va där. Sa till dom att de va en man som gick runt och höll på så.
Efter de skickade dom ner en polispatrull dit. Haha, han gick på fel tjej...

Jobbet gick bra, tills jag kom till godisen. Tog timmar att rätta till alla fel som va. Förstår inte hur dom lyckas ibland.
Natalia jobbade idag också, vi jobbade tillsammans i påskas så det blev kul att ses igen.
Chefen frågade om jag kunde komma in imorn också. Självklart! Pengarna rullar in nu ;)
Belönade mig själv med en klocka.

Nu ska jag sova, dagen har varit slitsam.

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0