Torsdag

Jag har legat och sovit ett par timmar nu. Är fortfarande trött från igår tror jag.. Försov mig imorse och vaknade av ett sms från Melinda som undrade varför jag inte åkte bussen. Tur de för jag hann fixa mig och komma till skolan på 30 minuter så jag va väl 5 minuter sen eller nåt.
Efter skolan va det direkt till gymet och träna halvtimme. Är helt slut i benen, men nu blir jag ju starkare så :)

Idag va vi bara 10 st i skolan (av 16) så det va rätt lugnt..
Nu ska jag fortsätta lyssna på Spotify och kolla runt ;)

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: vic

Njae, kommer inte ihåg vilka vi pratade om... uppdatering?

Haha ah läraren vet du nog;) <3

2009-01-23 @ 22:14:27
URL: http://toriaw.blogg.se/
Postat av: Kattis

Hallå!!!!!

Klart du kom till skolan nästan i tid då du har en snäll mamma.

Puss

2009-01-24 @ 08:57:34
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0