Söndag

Hej! Det har varit fullt upp i helgen och min dator saknar sladd så jag kan inte använda den och mamma tog tillbaka sin.
Helgen har bestått av teater hela helgen.
Igår innan jag gick till teatern satte jag mig på Sushi och åt, läste en tidning och bara njöt av tystnaden.
Sen va det fullt ös då Jessica behövde hjälp i garderoben båda dagarna. Så jag hoppade in där båda dagarna.
I fredags fick vi schema över vart vi kommer vara nånstans under restaurangen och jag kommer vara med Vic som reserv närmsta veckorna..

Idag har jag legat i sängen och halvsovit fram tills nu då jag gick ner till mamma för att kolla lite tv.
Imorrn är det tillbaka till skolan.

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Annica

Hej!

Vad skönt att du äntligen fått prata med en riktigt förstående läkare. Tänk att de inte får utbildning i hur man möter människor samtidigt som de utbildar sig till läkare...Eller förlorar de den förmågan under utbildningstiden...

Nu är det middag som gäller.

Bakad poatis. GOTT!

KRAM på dig!!!

2009-01-18 @ 17:35:33
URL: http://anja72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0