Lördag

Annica och Stefan har precis åkt hem, dom kom över och fikade idag.

Igår så slutade jag 12 i skolan så åkte jag direkt till Täby, Ellen gjorde mig sällskap medans hon väntade på Amanda. Sen träffade jag Lisa och Linnea som jag gick runt med och sen tog vi en fika.
Jag köpte: 2 par jeans, underkläder, glittereyeliner och en vit top.

Sen var det föreställning på kvällen. Allt flöt på och jag fick hoppa in i garderoben då Frida va ensam. Stackarn va helt slut efter.

Ikväll har jag fixat folk som hoppar in för mig så jag kan få lite ledigt innan 30årsfesten ikväll, men jag ska ner och hjälpa dom att förbereda och lämna instruktioner till flickorna.

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: s

"Det som inte dödar dig gör dig starkare" Finns nog inget bättre motto :)

2009-01-11 @ 12:59:39
URL: http://vapendragare.blogg.se/
Postat av: Kattis

Klart vi fixar det här.

Inga problem.

Det löser sig alltid!

KRAM, PUSS o SMACK

2009-01-11 @ 17:28:01
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0