Onsdag

Är helt slut i kroppen idag, lunchservering när en tredjedel av klassen är borta är lite nervöst. Men det gick toppen.
Jag fick servera och det gick bra förutom att jag tappade flaskor i golvet. Hade 5 flaskor på en bricka så har jag den i ena handen och tappar balansen med den så 2 flaskor ramlar i golvet. Inget gick sönder så det va ingen fara. Jag plockade upp det och fortsatte. Vi är ju där för att lära oss!

Maten som serverades va: Varmrätt: Schweiselsnitzel och rösti eller fiskgratäng. Efterrätt: Cheescake med kiwipure. Och salladsbuffé.

Somnade med huvudvärk när jag kom hem och har fortfarande ont, men det är för att jag inte har druckit tillräckligt. Försvinner snart :)

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Kattis

Hihi, schweizersnitzel stavas det....

Bara så du vet....hihi

Kram skrutten!

2009-02-05 @ 09:01:35
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0