God natt

Nu ska jag krypa ner i sängen. Har haft lite mys med föräldrarna på kvällen. Te och ostbricka :)

Har precis tvättat ansiktet i hopp om att mina envisa finnar ska försvinna. Peeling, nån vätska och sen ett tjockt lager aloe vera så brukar de göra mycket.
Det konstiga är att hela puberteten har jag knappt haft finnar, men nu helt plötsligt fixar jag inte att ha smink utan att hela ansiktet är täckt med finnar. Även om jag har mineralpuder så är jag körd. Ska nog investera i I.D.s mineralpuder istället. Nån som vet om det är bra? Andra tips på bra smink som täcker utan att täppa till?

Nu svävade mina tankar iväg här. Dags för sängen!!

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: MUFFINSMARTIN

Haha okej ;) Gott nytt år på dig förresten! Har du haft ett bra 2009? :D

2009-12-31 @ 02:03:12
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0