Galet

NU fick jag i mig nåt att äta, har knappt ätit sen i fredags. Mamma tvingade i mig en vaniljmunk och cola plus att jag har klätt på mig massor så skakningarna har blivit mindre. Allt pga den där satans allegin och medicinerna. Som jag sa till mamma: Man behöver ångestdämpande eller antideprisiva när man tar allergimediciner. Jag blir superdeprimerad och vill inte äta. Gråter gör jag massor också. Så jag ligger i sängen och sover eller gråter.
Men nu mår jag bättre, efter en 3de omgång med B så börjar svullnaden gå tillbaka och andningen är lättare.
Nu vill jag bara ha middag :)

Blev en sväng till täby också, pappa och jag gick runt. Det enda jag ville köpa va i ordinare sortiment så jag åker tillbaka nån annan dag när de inte är lika mycket folk och nya saker har kommit in :)

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0