Året som gått

Tänkte börja sammanfatta mitt år.

Januari

Jag va rekvisitör på Åkersberga Revyn, ett jobb som krävde mycket tid och mycket energi. Hela månaden gick åt att jobba med det. Ända in i februari så höll jag på med det. I skolan började vi ta emot gäster vilket jag älskade!

Februari

Jag tränade stenhårt för att håll knät i form. Revyn slutade och i skolan var det mycket studiebesök. Bland annat på aftonbladet och på Grand Hotel

Mars

Vi åkte till Borlänge med skolan. Sen fyllde jag år!!! :D Jag blev supernöjd när jag fick veta att mamma och pappa betalar körkortet och jag skulle få gå på handledarkurs nån vecka senare.

April

Jag började söka jobb, fick ett extrajobb på en kursgård som kallskänka. Började även på konsum då. Dock va det bara ett par dagar den månaden (Då visste jag inte att en stor del av min sommar skulle spenderas där).
Vecko Revyns ego-dag åkte jag och min granne in på. Superkul dag fylld med skratt.

Maj

En dag jag aldrig glömmer: Alla kylar och frysar på Konsum hade gått sönder så jag fick åka och räkna alla varor. Galen dag, men som tur va finns det söta människor som gjorde dagen lättare.
Jag träffade människan som blev en stor del i mitt liv under sensommaren/hösten
Jag började övningsköra smått. Min första praktik va jag ute på, dock trivdes jag verkligen inte (Skitställe på riktigt det där!) så jag fick byta till kursgården
Storasyster och hennes pojkvän flyttade hemifrån vilket gjorde att 40% av alla människor i huset försvann.

Orkar inte lägga in bilder eller skriva överdrivet mycket så ni får en kort sammanfattning av varje månad :)

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Jonas H Svensson

Gott Nytt år igen!!

2009-12-31 @ 19:52:44
URL: http://jonashsvensson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0