Året som gått 2

Nu kommer vi till sommaren!

Juni

1 år hade gått sen skiten hände och jag mådde bättre än nångonsin! Andrea tog studenten och jag va med på både utspring, flak och mottagning. Sen tog Hence och min kusin också studenten. En kväll med mycket skratt och dans. Med klassen åkte vi till Bosön, kaknästornet och grönsakshandlaren. En avslutande resa för vårat första år tillsammans. Jag flyttade ner i källaren vilket jag är supernöjd med! Midsommaren spenderades ute på ön med släkten. Jag umgicks med Jenny i hennes lilla lägenhet.

Juli

Jag, mamma, pappa och hundarna tog vårat pick och pack och åkte till en stad som jag idag älskar: Visby. 1,5 vecka spenderade vi på Gotland. Mycket sol, lummelundagrottan, bad, shopping, fika, middagar ute. Jag ska tillbaka i sommar har jag bestämt!
Jag började jobba på Konsum igen och prisköpte hela affären! Jag körde för första gången i trafik!
Jag fick börja kassaträna och efter det jobbade jag mycket mer. Jag och Han träffades åter igen och den här gången klickade de verkligen mellan oss. Otroligt mycket sms blev det och så många skratt.

Augusti

Jag fortsatte att jobba på Konsum, trivdes otroligt bra. Livet lekte. Förutom en sak som tyngt ner mig i år. En stor sten i gallan som man upptäckte. En kväll efter en kräftskiva åkte jag in på akuten och spenderade min första natt ensam på ett sjukhus. Den 9/8 gjorde jag min andra operation. Återhämtningen va tuff, men jag var tuffare. Lyckan att kunna äta normalt va enorm!
Jag började mitt andra år på restauranglinjen, klassen va i år tajtare än innan kändes det som.
Jag fick tag på en grym praktikplats (Då kunde jag bara ana hur underbart det skulle bli). Vi återförenades med Lugnet-gänget på en födelsedagsfest

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0