Lördag

Halv 6 vaknade jag upp ur min skönhetssömn. Omänskligt att gå upp så tidigt om ni frågar mig. Men 2,5 timme senare stod jag utanför affären och väntade på Rosalynn som hade nyckeln. Sen va det bara att snabbt fixa allting som man måste göra när man öppnar.
Sen började a-lagarna droppa in och köpa folköl. "Farmor" fick hjälp av mig som vanligt. Hon är typ 90 bast, nästan blind och kommer ner till oss och handlar varje dag. Såå söt!
Sen kom 2 småtjejer in och hade massa frågor om vart allt fanns. Sötnosar!
Verkar som alla gulliga kunder kom idag, för det va många som satte ett stort leende på mina läppar.

Nu sitter jag med cola och polly framför Snuten i Hollywood.. Fast jag är nog mest redo för sängen efter en lång arbetsdag.

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Tobias

tack för tipsen rebecca :D

2009-08-02 @ 00:06:31
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0