God morgon

Sovit gott? Jag kom hem kl 1 inatt, längre orkade jag inte. Flera nätter med få timmars sömn känns nu. Sen hostade jag bara, vilket jag fortfarande gör, men jag ska snart ner till teatern igen och stääda. Städa efter allas festande ;)

Skulle ju berätta om fönen igår. Jag stod och fönade håret och helt plötsligt sprakar det till och min bh fattade eld. Sjukt läskigt! Men efter lite ompysslande så åkte jag till teatern strax efter.

Nu ska jag gå ner till teatern igen och städa. Hörs efter de!


Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Elin ♥

Hahaha men gud,tur att du itne brann upp ;)



kram

2008-09-14 @ 12:37:59
URL: http://dizzylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0