Fredag

Nu är jag hemma och har hunnit vila lite :)
Nästan hela skoldagen spenderades i köket, det är där jag trivs bäst.
Speciellt idag, idag va en såndär "dålig" dag. En av dom dagarna jag bara tänker på vad som hände. Då allt får mig att börja gråta. Idag berättade jag för mina lärare vad som hände. Och dom har full förståelse för att jag kanske måste gå iväg 5 minuter.

Nu ska jag återgå till att vara social med min familj. Ikväll är det Revy obscen, hoppas allt löser sig då Jenny inte kommer vara med.

Grattis till henne som har kommit in på en teaterskola i USA, kommer sakna att ha dig på andra sidan scenen!


Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0