Tack och förlåt

Igår va det en lyckad dag, jag ska vara med i en kortfilm. Berättar mer om den sen. Nu tänkte jag sammanfatta sista kvällen med Obscen.

Först var det föreställning, där stämningen va på topp och sista-föreställningen-skämten överaskade en.
Sen va det teknikershow, som gick lysande! Förutom lite mindre missar ;) Och brandlarmet som gick innan vi hann sätta igång. Men stämningen va underbar ändå, som alltid!
Såklart, känslosam som jag är, börjar jag gråta under vårt finalnummer när vi lägger oss och dör. Sebbe la sina händer på mig och Calle och sa massa saker. Då brast jag ut i gråt.
Sen började jag gråta igen under mitt tacktal. Haha, men jag kommer sakna hela gänget!
Festen kan jag inte säga så mycket om då jag åkte hem direkt efter middagen som va kl 00.

Idag va det städdag, jag kom lite efter alla andra av personliga själ som jag inte vill skriva här riktigt än. Men jag hoppade direkt in i arbetet och hänkade på Linn (Som sen blev utbytt av Daniela), Martin, Jennie och Joppe till skånsta förådet med en massa byggmaterial. Det blev många vändor och mycket stå ute i regnet.
Efter att vi hade lastat av allting sista gången så parkerade vi vid Statoil och gick in och köpte fika. Så där satt vi, utanför Statoil, i en bil med varm choklad, bullar och Gyllene tider.
Sen blev det pizza som alltid.

Där hade ni min gårdag och dag! Skriver mer om filmen sen!

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Anonym

hejhej* Snubbla in på din blogg och då får man ju lämna ett litet avtryck =)

2008-10-08 @ 16:24:42
URL: http://silverkiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0