Söndag

Internet har inte fungerat förns nu, men det har inte gjort något.
Efter lunch (för mig va det frukost) gjorde vi dipp och fixade morötter och blomkål. Sen satt jag, mamma och pappa och kollade på Hankock. Riktigt bra film!

Syster och Totte åkte till Mora spontant igår. Jag och mamma tyckte dom va knasiga som började åka kl 6 på kvällen.
Dom har inte kommit hem än, men det gör dom någ under kvällen.

Jag trodde jag skulle klara mig utan att ta en värktablett mitt på dagen. Men oj så fel jag hade. Jag som har ont fast jag tar tabletter låg och vred mig av smärta. Fy, så snabbt tog jag en tablett.

Hur har din dag varit?

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: J o s s e

Ha en mysig kväll, sötnos! =)

2008-11-16 @ 17:23:42
URL: http://lollipoppan.blogg.se/
Postat av: anne

Jag är ingen medicinexpert, men var inte det där en tabbe av dig, att tro att du inte behövde ta värktablett? Du ska väl ta dem regelbundet för att få bästa effekt?



Har du fått tid för undersökning? På måndag eller?

2008-11-16 @ 19:51:48
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0