På pappas begäran...

... lagade jag min limekyckling. Godare än sist va den. Det va lite halleluljamoment när jag smakade såsen. Hihi :D

Ikväll blir det såklart musiklekar på TV med mamma. Som alla fredagkvällar. Blir lite popcorn och cola till de. Med andra ord en riktig myskväll.
När mamma kom hem så hjälpte hon mig att bädda rent, plocka ner alla saker i förvaringslådan och damsugning.
Imorrn tar vi och åker till Täby en sväng.

Måste bara berätta om en liten sak som hände när vi va ute och handlade. En tjej som aldrig har gillat mig (Lång historia) va extreeeemt trevlig mot mig. Kan det vara för att jag hoppar påkryckor? Och att hon hörde vad som har hänt. Eller är det slut mellan henne och en viss person, vem vet. Haha ;)

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Jonas

Vad snäll du är, limekyckling är ju sååååå gott! ;)

2008-11-23 @ 09:11:09
URL: http://jomari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0