Onsdag

Kök idag, gick sådär. Kämpade som in i helvete (ursäkta svordomen), men jag klarade inte så mycket.
Livsmedelskunskapen gick bra, jag hjälpte en kille som va uppe och prövade på hur det va i våran skola.
Idrotten kan jag ju såklart inte vara med på, dom körde innebandy vilket va surt för mig för det älskar jag. Spelade de innan jag fick schlatter.
Så jag gick till en kompis som går i skolan bredvid idrottshallen, men hans lärare pratade så mycket att han inte hann komma ut innan min buss gick.
Kom hem och somnade som vanligt. Vaknade av att jag hade så ont.

Har käkat middag och nu sitter jag i sängen och ska nu slita av mig knäskyddet som just nu bara gör ont!


TACK för alla styrkekramar och fina ord! Ni är bäst! 1000 rosor till er!


Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: jayne

Trist med klass och människor som inte kan förstå, som inte har empati!!!

Man blir ju trött ändå av att kämpa och ännu mer trött av att kämpa i motvind...

Jag hopaps det snart händer ngt med dig..att du slipper detta.

Men mig är det bra, trött som bara den... men jag ska stanna upp en stund till...så det så..

kram

2008-11-12 @ 19:41:29
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: jayne

Godmorgon på dej.

Hoppas du får en bra dag.

Stark är man ändå till en viss gräns...tur att du har din familj att stötta dig mot...håller en rumme för att operationen närmar sig med stormsteg.

2008-11-13 @ 06:56:27
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0