Mina mål

Tänkte skriva ner mina mål, vad jag ska kunna göra efter dom har fixat mitt knä:

Sätta på mig mina skor själv utan att nästan börja gråta av smärta, nu ber jag mamma om hjälp eller kämpar mig igenom det.

Springa vårruset eller tjejmilen, kunna springa utan att få ont.

Göra en demi plié, ett danssteg där man böjer sig väldigt långt ner.

Vara med på en normal idrottslektion, jag kommer inte ihåg när jag senast va med en hel lektion och t.ex. spelade fotboll.

Kunna gå ute när det är kallt utan att få extra ont

Det här är några saker jag längtar efter. Kunna göra saker som för andra är en självklarhet.
För mig är det här saker som jag önskar jag kunde göra, men snart kommer jag kunna de.
Keep your eyes on the price!

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: anne

Vad är det för hästmedikamenter du tar då?

När jag var ca 20 år fick jag Doleron natt av min tandläkare efter en rotfyllning. När tabletten började verka fick jag nästan panik, jag tyckte jag tappade kontrollen och blev nästan hysterisk.



När jag födde vårt första barn fick jag lustgas, vilket skit! Återigen visste jag inte vad som var upp eller ner.



Tack och lov har jag hittills inte behövt använda annat än vanliga värktabletter eller antibiotika, kanske är jag kontrollfreak eller också överkänslig mot medikamenter av starkare slag!?!

2008-11-16 @ 20:30:42
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: anne

Du tar dig till skolan ändå? Får du skjuts?

2008-11-16 @ 22:29:31
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Jonna

TÄVLING! Sugen?

2008-11-17 @ 06:43:17
URL: http://jonnaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0