God natt

Nu ska jag gå och lägga mig, har så förbannat ont eftersom knät hoppade ur led igen för ett par timmar sen.
Usch, när jag lägger tillbaka de vill jag nästan svimma. Det gör så ont.

För att jag inte ska gräva ner mig i att allting är så dåligt så tackar jag inna jag går och lägger mig. Jag tänker för mig själv vad jag är tacksam för.
Det kan t.ex. vara:
Tack mamma för att du lyssnar och kommer upp med dricka när jag har ont
Tack pappa för att du stöttar mig
Tack Mikkis och Totte för att ni får mig att skratta.
Tack alla läkare för att ni förstår att jag har riktigt ont
Tack alla mina läsare på bloggen för att ni kommer med glada tillrop och kramar.
Och så vidare.

Pröva ni också, hitta dom som gör eran dag bra och va tacksamma!
God natt!

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Kattis

Godmorgon stumpan!

Vi gör allt detta för vi älskar dig.

Vi hoppas att det kommer ett svar snart.

Passa på att träna idag. Annars får dus käll av läkaren, hihi.

Bamsekramar o Puss

2008-11-20 @ 06:51:05
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0