Fredag

Sitter i sängen och kollar på Oprah... Känns rätt sugigt (ursäkta språket) när min klass står i köket och lagar mat.
Jag vill bli bra, jag vill vara med min klass. Jag saknar faktiskt skolan. Jag har inte riktigt varit där sen innan höstlovet.
När jag kom tillbaka från höstlovet hade jag riktigt ont. Vilket jag fortfarande har. Så jag har inte kunnat varit 100 i skolan. Utan varit väldigt disträ. Så himla tråkigt eftersom jag har en sån rolig klass.

Jag längtar till våren, då jag kan gå utan att vara rädd att knät ska hoppa ur led. Då jag slipper ta 6 citodon om dagen för att kunna gå till toaletten. Slippa de konstanta illamåendet.. Ja, ni fattar.

Jag är faktiskt väldigt stolt över mig själv. Jag har gått ner till tvättstugan med min tvätt och plockat ner all min rena tvätt i tvättkorgen. Men bära upp den klarade jag inte, så det hjälpte pappa mig med. Så jag ska lägga in alla kläder i gerderoben. Kanske börja packa upp allting som ska in i förvaringslådorna, bädda rent, duscha och pyssla lite.

Man ska passa på när man inte mår så illa.

Kram på er

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0