Award!!!

Nu har jag fått 2 awards så det är dags att göra den då.



Jag fick den av dom underbara Annica och Anne.


Reglerna:
1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den bloggen du fick den ifrån
3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

Jag ger utmärkelsen "I love your blogg" till

Mamma
Du finns alltid där för mig, oavsett hur mycket jag klagar på allt. Jag skulle aldrig klara allting utan dig. (Och självklart pappa och syster)

Evelina
En av dom finaste brudarna jag har sett. Underbar människa som skriver så fint om sin man och sina katter

Jonas
Väldigt trevlig och glad kille. Hans kommentarer lyckas alltid få en att le.

Sophie
Min söta, underbara, rara vän som alltid kan få mig glad. Hon är en av dom få vänner som verkligen stöttar mig nu

Jenny
Min underbara kollega från Åkersberga revyn och min kompanjon på Obscen. Galen tjej som nu tar USA med storm!

Jenny S
Väldigt söt och rar flicka, en nära vän till mig :)

Lollo
Raringen nr 1, alltid så glad när man träffar henne. Härlig lite flicka

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Kattis

Tack mitt hjärtegryn.

Snart, mycket snart är detta över.

Pussisar

2008-11-28 @ 23:05:26
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: anne

Lycka till med shoppingen idag!!! Det blir väl mamma som blir bärare av kassar och påsar...? :)

2008-11-29 @ 09:49:43
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Jenny

Gulle Gumman <33

2008-11-29 @ 13:32:11
URL: http://itsallornothing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0