Listigt!

Nämn något som gjorde dig glad igår: En trevlig kväll med Mr X och en snäll syster! 
Vad gjorde du kl 8 i morse? Sov, gick upp 30 minuter senare för att ta ut hundarna.. :P 
Vad gjorde du för 15 minuter sedan? Kollade min solbränna
Det sista du sa högt? Bra fråga, att jag va brun :P
Vad sa du senast du svor? Typ "Jävlar vilken bärnna"
Vad har du druckit idag? Allt för mycket cola 
Vad var det senaste du åt? En mini bounty (Mamma och pappa kom hem med godi till mig)
Vad var det senaste du köpte? Fika på eftermiddagen
Vad är det för färg på din ytterdörr? Vit
Godaste glass-smaken? MELON!
Sover du tungt? Inte på morgonen
Drömmer du mycket? Ganska mycket
Mardrömmar? Ne, händer ibland
Vilket ämne är roligast i skolan? Matte
Vad ser du om du tittar åt höger? En godispåse och cola
Vad gör dig glad just nu? Att jag ska på klassresa på måndag, Mr X, :P
Vad ska du göra härnäst? Ringa samtal och kolla eurovision
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Glad
Favoritgodis: Surt är gott :)
Kläder just nu: En drogkampen tröja och mina pirates of the carribien (Eller hur det stavas) hotpants :P
Musik just nu: Eurovision
Sommarplaner: Förhoppningsvis sommarjobb, landet, sola
Hur många kuddar sover du med: 2, fast jag sover oftast bara på den ena
Morgon- eller nattmänniska: Olika
Bio eller promenad: Hmm, promenad
Snarkar du: När jag är förkyld
Stjärntecken: Vädur
Äckligaste insekten: Spindlar och små gröna saker
Vad längtar du mest efter just nu? Sömn

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0