I'm going to smile because i deserve to

Hur kan man svika en vän som gjort allt för att hjälpa? Kan du svara på den frågan, för det gick ju tydligen för dig.
Flera års vänskap betydde inget för dig och det sårar mig mycket!
Jag såg dig som en bror och du kallade mig för din syster, nu pratar du inte ens med mig. Jag har försökt ta kontakt med dig, men blir bara avfärdad hela tiden. Du har viktgare saker för dig.

Det som gör mig argast är hur du kan sitta och vara orolig för att M utnyttjar mig för han är äldre, du har inte pratat med mig på månader och sen kommer du och ska bry dig. Och du kan inte ens säga det till mig utan du säger det till min syster.
Just nu är jag så trött på dig och dina lögner.

Ha ett bra liv!

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Amanda

Hundra boxar på männ'skan. Tusen kramar till dig.

2008-05-01 @ 20:57:06
URL: http://scar.blogg.se
Postat av: Dear

alltid hemskt när en vän sviker!

2008-05-01 @ 21:45:17
URL: http://Dear.Devote.Se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0