Good morning sunshine

Glömde att säga igår att det finns en sak som suger med att ha hund... Regn, igår spöregnade det när jag skulle ta ut hundarna på sista promenaden. Den lilla hunden vägrade att gå ut, hon kröp tillbaka hem så det blev jag och Saffron som kom hem råblöta. 5 minuters promis och det såg ut som att vi had tagit ett bad...

Jag ska snart hoppa in i duschen för att sedan göra mig klar för kalas, vad ska man ha på sig?

Vet inte vad jag vill, samtalet igår kändes så bra. Det känns som att det finns nåt kvar.
Om du lämnar mig nu känns det inte som någon idé att försöka


Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Alexandra

Oj, drygt med regn!

2008-05-18 @ 10:36:37
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0