Att dansa eller att icke dansa...

... det är frågan. Är så dålig på att pallra mig till gymet (Mer tid framöver!) och sen vill jag träffa andra och träna med.
Dansen saknar jag massor! Och eftersom jag inte kom in på Obscen så ska jag träna på skola istället.
Vill utveckla mig mer och ska därför inte gå tillbaka till Danshuset, har gjort mitt där och det är jag tacksam för.
Har gått 6 år där och vill utforska andra dansskolor, helst Balettakademien. 1 timme i veckan är inte överdrivet mycket...
Väntar bara på att kurserna de kommer ha till hösten kommer upp så får vi se hur det blir!


Bild: Balettakademien


Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Evelina - blivande brud <3

åh vad skönt! det är ju alltid jobbigast precis i början när det är nytt... men du verkar vara en stark tjej så det förvånar mig inte att du klarar det finfin!

spännande med balettakademin, jag skulle med vilja vara bra på att dansa. Eller helst på att sjunga haha.



krak

2008-05-14 @ 19:24:16
URL: http://evelinastrand.blogg.se/
Postat av: Isabella

Oh balettakademien är sjukt bra, har en kär vän som går där hon är asduktig nu. Ville också gå där, men jag är ju osm jag är saker och ting blir inte alltid som man vill i livet :P kramis

2008-05-14 @ 19:54:30
URL: http://cbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0