ÄCKEL!

Det är va ni är, HUR FAN KAN NI? Jag blir så arg, hur fan lägger man upp det där på internet?
Jag blir äcklad, jag blir så jävla sårad och arg. Ni har ingen respekt för varken honom eller hans vänner.
Visst han gjorde också fel, men det betyder inte att man kan lägga upp det på youtube.
Finns inga ord som kan beskriva min ilska just nu, jag önskar jag kunde få ha ett samtal med den som la upp filmen.
Fick också veta av min lärare som gick förbi och jag pratade med att det finns en till film på bråket.


Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Evelina - blivande brud <3

mailen var fel?

hm, försöker igen då =)



evelina[email protected]

2008-05-23 @ 16:52:52
URL: http://evelinastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0